Klantenservice
0
Sluiten

Bestellen, Betalen & Verzenden

Bestellen

Heeft u een product gevonden wat u graag bij ons wilt bestellen?

Dan kunt u bij het product aangeven welke maat en of kleur u wenst te ontvangen en vervolgens op de knop ‘In mijn winkelwagen’ klikken. Zodra u één of meerdere producten in uw winkelmandje heeft geplaatst ziet u aan de bovenzijde van de website dat uw winkelmandje producten bevat. U kunt uw winkelmandje tijdens het winkelen altijd bekijken door op het winkelwagentje te klikken. In het winkelmandje kunt u ook eventueel de aantallen van de bestelde producten nog wijzigen en als u een kortingscode van ons heeft ontvangen dan kunt u deze invullen in het veld "Cadeaubon of kortingscode"

Ik woon in het buitenland en wil bestellen bij Thermowear

Standaard leveren wij uitsluitend naar landen als België en Nederland, maar het is ook mogelijk om uw bestelling te versturen naar alle andere landen van de Wereld. U kunt ons het beste een mailtje sturen via info @ thermokleding.nl met de producten die u wilt bestellen en het betreffende land waar de bestelling heen moet, dan kunnen wij een prijsindicatie geven voor de verzendkosten naar dat betreffende land. De prijs die u voor de producten betaalt zijn de prijzen die te zien zijn in onze webwinkel. Wijk maken een gedetailleerde offerte, na uw akkoord kan u het orderbedrag betalen via Ideal, creditcard, Bancontact, Paypal of een gewone overboeking. Na ontvangst van uw betaling zorgen wij voor de vlotte afhandeling van uw bestelling.

Betalen

Bent u klaar met winkelen?

Dan kunt u de bestelling gaan afronden. Door op de knop ‘BESTELLEN’ te klikken komt u in een volgend scherm waar u de bestelling kunt afronden.

Factuuradres

U kunt in deze velden alle gegevens invullen die wij nodig hebben om de door u bestelde producten bij u af te leveren. U kunt eventueel ook een ander afleveradres opgeven, bijvoorbeeld op een adres waar overdag vaker iemand aanwezig is.

Betaalmethoden

U kunt bij ons betalen met veel verschillende veilige betaalmethoden:

  • iDeal
  • Bancontact
  • Creditcard: Mastercard of VISA Bancontact / Mister Cash
  • Bankoverboeking
  • PayPal
  • Achteraf betalen via Klarna

Waarom vragen wij een toeslag voor PayPal?

Dit zijn de werkelijke kosten die door Paypal aan ons worden doorberekend per betaling. Daarnaast kost deze betaalmethode ons extra verwerkingstijd. Wij geven daarom de voorkeur om de betaling via één van de andere betaalmethode te doen zoals iDeal.

Controleer steeds uw bestelling!

In dit gedeelte ziet u een korte opsomming van de producten die u gaat bestellen. Wilt u hier goed contoleren of u de juiste maten heeft geselecteerd? Voordat u op de knop ‘Kopen’ klikt dient u nog een vinkje te zetten bij de aanvaarding van onze algemene voorwaarden. Tevens geeft u hiermee aan dat u op de hoogte bent van het feit dat u de bestelling definitief plaatst en een betaalplicht aangaat op het moment dat u op de knop ‘Kopen’ klikt.

Nadat u op de knop ‘Kopen’ klikt komt u op de betaalpagina van de door u gekozen betaalmethode. Zodra de betaling voldaan is komt uw bestelling bij ons op ‘In behandeling’ en zullen wij uw bestelling gaan verwerken. U ontvangt op het door u ingevulde e-mailadres een orderbevestiging en een betaalbevestiging waarin nogmaals alle door u bestelde producten staan vermeld. Wilt u ook nogmaals uw e-mailadres, factuur- en afleveradresgegevens controleren?

Uw gegevens worden via een beveiligde SSL verbinding doorgestuurd naar ons systeem.

Verzenden

Bestelt u voor € 50,00 of meer dan is verzenden gratis en nemen wij de verzendkosten voor onze rekening. Bij bestellingen onder de € 50,00 wordt €2,95 in rekening gebracht. Dit geldt ook voor bestellingen die naar België verzonden moeten worden.

Wij verzenden uw bestelling met pakketpost van PostNL (met track & trace code) of brievenbuspost (met track & trace code). 

Afleveren bij de buren?

Afleveren bij de buren, onder een afdakje, in de kliko onder de carport, in de auto naast de boom aan het einde van het pad bij het vlaggetje verderop in het veld, etc..

Helaas is dit niet altijd mogelijk, de bezorger schat meestal zelf in af dit verantwoord is. Hier hebben wij geen invloed op.

Verzendadres aanpassen nadat het pakket al is verzonden

U kunt in de meeste gevallen na het ontvangen van de track en trace code uw bestelling ergens anders laten afleveren dan u heeft opgegeven bij uw bestelling. Dit kunt u zelf regelen op de website van de vervoerder. Thermowear is niet verantwoordelijk voor de aflevering nadat het afleveradres door u is aangepast.

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? JaNeeMeer over cookies »